Sunday 28 September 2014

Photography, feel like a model

Takže asi pred mesiacom sa ma jedna baba spýtala, či by ma nemohla pofotiť. Bola z umeleckej školy v odbore fotografovania. Dohodli sme sa že by sme mohli ísť nafotiť niečo do parku takže Vám chcem ukázať zopár y tých fotiek. Mne sa tie fotky vážne páčia, síce sa tam netvárim jak modelka ale sú take prirodzené. Mala som na sebe dlhú letnú sukňnu v ružovej farbe - strašne dlho som ju yháňala ale tak nakoniec som ju našla. Lený topík ku všetkému ja som to doladila ešte s reťazou na krku. Jemný make-up a na nohách baleríny. trošku sme aj zmokli ale tak nerozpustíme sa predsa sme nejaké tie Ženy. Idem preč pak ešte dopíšem článok PAPA







4 comments:

  1. fotky se moc povedly, vypadáš tu tak krásně! :)

    ReplyDelete
  2. Vypadáš úžasně! Krásné fotky :)

    ReplyDelete
  3. Wow, modelky ať se jdou bodnout, vypadáš skvěle! :)

    ReplyDelete